استفاده از کاغذ دیواری های مدرن
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاغذ دیواری هایی با طراحی مدرن

افراد بسیار زیادی به دنبال استفاده از کاغذ دیواری هایی با سبک های هنری بسیار مختلف میگردند.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از کاغذ دیواری های طرح مدرن بسیار باب شده است.پس ادامه این مطلب را از دسا ندهید.
با ورود طراحی مدرن در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری مدرنوارد بازار شد. این نوع کاغذ دیواری به دلیل نقش ها و رنگ های شادی که در آن به کار رفته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است . معمولا در طراحی این مدل ها سعی برآن است که طرحی نوین و خلوت همراه با زیبایی خیره کننده ارائه شود. از جمله کشور هایی که در تولید کاغذ های دیواری مدرنمهارت دارند می توان به امریکا ، کره شمالی و ایتالیا اشاره کرد.

مدل های کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری هایی با طراحی کلاسیک


سبک کلاسیک از سالها پیش وارد طراحی داخلی شده است. یکی از سبک های معروف و به روز در دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک می باشد. در کاغذ دیواری کلاسیک از خطوط و نقش های منحنی استفاده شده است. تقارن به کار رفته در این سبک آرامش را برای تمامی گروه های سنی به ارمغان می آورد. نکته قابل توجه در این نوع کاغذ دیواری نظم و چیدمان قانونمند این طراحی است.در کاغذ دیواری کلاسیک معمولا از رنگ های خنثی مانند خاکستری،بژ،کرم و... استفاده می شود.

 

 

پارکت لمینت

کاغذ دیواری





:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری , پارکت لمینت , کاغذ دیواری ساده , کاغذ دیواری پذیرایی , انواع کاغذ دیواری , کاغذ دیواری پوستری , کاغذ دیواری پسرانه , کاغذ دیواری آبرنگی , کاغذ دیواری دخترانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: